Tom Roest

RAADSLID

OVER TOM ROEST:

Mijn naam is Tom Roest, 54 jaar, ik ben getrouwd en woonachtig in Geleen.
Waarom PVV, landelijk gezien staat deze partij voor het behoud van Nederland en het terug te geven van Nederland aan de burgers. De andere standpunten van de PVV zijn u vast bekend. De PVV streeft naar een Nederland dat van Ons is, kortom het Nederland met onze waarden en tradities waar wij trots op zijn.

Ik heb meerdere redenen waarom ik in de plaatselijke politiek wil.
Een van de belangrijkste redenen is dat ik klaar ben met het beleid van de afgelopen jaren.
Het steeds maar weer onnodig uitgeven van de belastingcenten van onze burgers.
Het keer op keer realiseren van onnodige grote projecten die niets toevoegen aan onze gemeente. Het niet luisteren naar de burgers en gooien onze belastingcenten.
De zittende elite heeft afgedaan en blijft de twee verdeeldheid tussen Sittard - Geleen en Born na al die jaren fusie aanwakkeren.

Dit moet beter en kan beter, inspraak bij grote beslissingen door de burger, door bv via een referendum.  De burger moet weer betrokken worden en zich weer betrokken voelen bij onze gemeente en bij de politiek.

De PVV is van mening dat er zaken moeten veranderen en de zittende politieke elite wakker geschut moet worden. Na jaren van wanbeleid en eigenbelang ben ik samen met de PVV er klaar voor, om u gemeente weer terug te geven aan u, de inwoners.